Delecta reklamuje desery

150x110

W samym środku zimy Delecta stawia na promocję soczystych owocowych deserów. Komunikację reklamową dla kategorii deserów z oferty marki zaplanowano na luty br. w telewizji, VOD oraz w  prasie handlowej.

Celem kampanii, adresowanej do kobiet w wieku 25-45 lat, jest wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako dostawcy szerokiej gamy owocowych deserów: kisieli instant, kisieli do gotowania i galaretek. Oś komunikacji stanowią produkty reprezentatywne dla oferty producenta - najnowsze kisiele z linii Owocowy kubek  Delecta (smaki: czarna porzeczka i żurawina).

Emisje  billboardów sponsorskich zaplanował Starcom przed wybranymi programami w Polsacie, TVN i TVP2 oraz przed serialami w TVN Player i TVP VOD. W prasie handlowej pojawią się ogłoszenia reklamowe przygotowane przez Gutenberg Designe. Kampanii reklamowej towarzyszyć będą działania prosprzedażowe w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji: dodatkowe ekspozycje materiałów POS, promocje cenowe oraz moduły reklamowe w gazetkach sieci.

 

Metryczka kampanii:

Czas trwania:  1-28 lutego 2014 r.

Klient: Rieber Foods Polska S.A.

Produkt: owocowe desery  Delecta

Rodzaj kampanii: prosprzedażowa, wizerunkowa

Media: TV, VOD, prasa handlowa

Kreacje prasowe:  Gutenberg Designe

Billboard sponsorski: DDB Warszawa

Dom mediowy: Starcom

 

PR: Kolterman Media Communications